På denne side kan du få svar på ofte stillede spørgsmål. Du er også meget velkommen til at sende os en mail, ved at bruge formularen nedenfor eller kontakte os på tlf. 71741071. Alternativt kan du skrive til os i chatten, som du finder i nedre højre hjørne.
Ofte stillede spørgsmål
Min ordre
Vi bestræber os på at afsende ordrer samme (hver)dag, som du ligger den – dog kan det i nogle tilfælde tage op til 24 timer. Så snart vi har afsendt din ordre, vil du oftest modtage den næste hverdag eller 2 dage efter.
Hos Bandageshoppen.dk tilbyder vi en ekstraordinær ombytningsret på 30 dage. Det betyder, at du ikke blot har de normale 14 dage til at ombytte, men hele 30 dage. Samtidig tilbyder vi gratis returlabel til den første ombytning. På denne måde kan du ombytte uden omkostninger. Hvis du får brug for at ombytte yderligere skal du selv dække eventuelle returneringsomkostninger.
Du kan derfor gå ind på shoppen og bestille den rigtige størrelse og returnere den anden med det samme. Når vi har modtaget din returordre, refunderer vi pengene for denne. Læs mere her.
Når du har betalt og afgivet din ordre, er det ikke muligt at annullere eller ændre i den.
Hvis du bestiller et produkt i restordre, vil din samlede ordre først blive afsendt, når hele ordren er på lager.
Prøv at tjekke din spam-mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er ordren muligvis ikke gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, hvorvidt din ordre er registreret.
Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes – der foreligger kun en reservation indtil da.
Hvis du oplever fejl på produktet bedes du kontakte os direkte på kontakt@bandageshoppen.dk.
I denne mail beder vi dig besvare følgende:
– Hvornår bemærkede du fejlen for første gang?
– Hvor ofte anvender du produktet?
– Angiv venligst LOT-nummeret, som du kan finde på det mærke, der er syet fast i bandagen.
– Vedhæft venligst nogle billeder af fejlen.
Levering og afhentning
- DAO Pakkeshop: 39 kr. (gratis v/køb over 500 kr.)
- DAO Hjemmelevering: 49 kr.
- GLS Pakkeshop: 49 kr.
- GLS Hjemmelevering: 59 kr.
- GLS Erhverv: 59 kr.
- Burd hjemmelevering: 49 kr.
Du kan ikke afhente ordrer på vores lager.
Hvis du ikke har modtaget din ordre kan det være fordi du har bestilt et produkt der er i restordre. Det vil fremgå af din ordrebekræftelse du har modtaget på mail.
Du kan enten vælge at afvente at produktet kommer på lager igen eller kontakte os, og så vil vi være behjælpelig med en løsning ☺️
Hvis der står, at din ordre er afsendt og du har modtaget et forsendelsesnummer, men din ordre stadig ikke er dukket op efter 3 dage, bedes du kontakte fragtfirmaet direkte.
Vi tilbyder ikke længere afhentning eller indlevering på vores lager. Vi fortsætter dog med at levere direkte til din adresse med vores hurtige og pålidelige leveringstjenester.
Bandageshoppen tilbyder levering samme hverdag, hvis du bestiller inden kl 12.
Bemærk Burd leverer kun til disse postnumre: 800-3070, 3400-3480, 3500-3600, 3650-3670, 4000-4040, 4130, 4320, 4600-4623, 4681
Du kan læse mere hos Burd, lige her.
Ombytning og returnering
Den hurtige måde:
At ombytte til en anden størrelse eller model, sker hurtigst ved at du blot bestiller det nye produkt på shoppen. Herefter sender du blot det nuværende produkt retur. Så snart vi har modtaget ordren, refunderes automatisk det fulde beløb + porto.
Den “langsomme” måde:
At ombytte til en anden størrelse eller model, kan også ske ved at du sender varen retur med en note, om at ud ønsker ombytning. Så vil vores lager håndtere ombytningen og sende den nye afsted til dig. Denne proces tager ca en uge.
Uanset hvilken du vælger, skal du registrere din ombytning her. Der kan du også vælge at modtage en returlabel, hvis du ønsker.
Du kan ikke indlevere retur direkte på vores lager-adresse.
Du skal registrere din returnering her så vi ved hvordan vi skal forholde os, når vi modtager varen retur. Varen sendes til:
Bandageshoppen
c/o ShipShip
Cementvej 1
4600 Køge
Når en vare skal returneres, skal du selv afholde udgiften for forsendelse til Bandageshoppen.dk. Bytteservice gælder ikke gavekort. Vores bytteservice kan også blive fundet under vores handelsbetingelser. Du kan købe en returlabel af os til 49 kr her. De 49 kr vil blot blive modregnet din refundering 😊
Du kan ikke selv indlevere din returpakke på vores lager.
Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Det sker typisk inden for en uge efter modtagelse. Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med.
Når vi har udstedt en refundering, kan der gå nogle dage før du kan se refunderingen hos dig. Det skyldes at bankerne har forskellige procedurer. Læs mere her.
Har du betalt med bankoverførsel, skal du sende os dit konto- og registreringsnummer, for at vi kan lave refunderingen.
Diverse
Vi tager imod Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, MobilePay, ApplePay, Viabill, Bankoverførsel og EAN faktura.
Vi har ingen fysisk butik. Vi er en online butik som tilbyder online vejledning via chat, mail og telefon. Vi tilbyder gratis ombytning i 30 dage, så du har mulighed for at prøve produkterne hjemme.
For forespørgsler om erhvervsaftaler og B2B salg, kontakt vores B2B-team på b2b@bandageshoppen.dk. Du kan læse vores handelsbetingelser for Erhverv her.
Telefonen har åbent alle hverdage 9-15.
Du kan kontakte os via mail kontakt@bandageshoppen.dk, via chatten her på siden eller på telefon +45 7174 1071
Du er altid velkommen til at kontakte os med spørgsmål til din ordre, for produktvejledning og anden hjælp☺️