Kontakt

Kontakt

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår er telefonsupporten åben?
Vi er et utrolig fleksibelt team, som arbejder ud over de “normale arbejdstider”. Telefonen er dog kun åben fra 09-17, men vi svarer ofte på mails på alle tidspunkter af døgnet – også i weekenderne.Når det er sagt, er vi kun en lille virksomhed med 2 personer, hvorfor vi til tider kan have ekstra travlt. Du bedes derfor altid sende os en mail på [email protected], hvis du ikke kan komme igennem til os på telefon eller chat.
Kan jeg annullere min ordre?
Når du har betalt og afgivet din, er det ikke muligt at annullere din ordre. Ordren vil derfor blive sendt til din valgte adresse eller pakkeshop. Hvis du forsat ikke ønsker dine bestiltet produkter, kan du returnere dem, ved at gøre brug af fortrydselsretten, som du kan læse om neden under.
Hvor hurtigt modtager jeg varen?
Vi behandler din ordre indefor 0-2 timer. Ordre der er bestilt inden kl. 16 i hverdagene bliver sendt ud samme dag. Så snart vi har afsendt din ordre, vil du oftest modtage den næste hverdag eller 2 dage efter, såfremt at varen er på lager. I få tilfælde kan der forekommer forlænget leveringstid. Dette sker typisk, hvis GLS, DAO, Bring, Burd eller Postnord er forsinkede. Bliver bestillingen sendt direkte fra leverandøren, går der typisk 2 dage ekstra. Se mere under vores levering info her
Hvilke betalingsmetoder kan man benytte?
Vi tager imod Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, MobilePay, EAN faktura og Viabill.
Jeg ønsker ombytning?
Varer som er købt på Bandageshoppen.dk kan nemt ombyttes ved at blot bestille et nyt produkt. En returlabel kan bestilles her: Formular.
Læs vores handelsbetingelser herVaren sendes til: ATT: Bandageshoppen.dk, Hørmarken 7, 3520 FarumNår en vare skal byttes eller returneres, skal du selv afholde udgiften for forsendelse til Bandageshoppen.dk.Bytteservice gælder ikke gavekort.Vores bytteservice kan også blive fundet under vores handelsbetingelser.
Jeg har ikke modtaget min vare endnu?
Bliver din ordre sendt direkte fra vores lager i Farum, vil du modtage e-mail opdateringer under forsendelsen. I sjældne tilfælde forsvinder ordre under forsendelsen. Dette sker typisk på fragtselskabets pakkecentre. I disse tilfælde hjælper vi altid med en ny levering og fragtselskabet udeholder udgifterne til den forsvudne ordre.
Sikkerhed og betaling online?
Bliver pengene for min bestilling reserveret på mit kort? Når du har gennemført dit køb på Bandageshoppen.dk, så reserveres beløbet på din bankkonto. Vi trækker først beløbet når vi har pakket og afleveret din ordre til fragtselskabet. Vi følger reglerne fra forbrugerombudsmanden, som kan læses her: https://www.forbrug.dk/raad-og-rettigheder/e-handel/fragt-og-levering/
Har i en fysisk butik?
På nuværende tidpunkt har vi ikke en fysisk butik. Vores ambitioner er, at vi med tiden skal have et showroom og prøverum, som man kan opleve den kvalitet på vores produkter. Indtil da tilbyder vi dog 14 dages returret og giver den bedste mulige kundeservice online.

Send os en besked