Gratis pakkeshop levering ved køb over 500 kr.

Kontakt

På denne side kan du få svar på ofte stillede spørgsmål. Du er også meget velkommen til at sende os en mail, ved at bruge formularen nedenfor. Alternativt kan du skrive til os i chatten, som du finder i nedre højre hjørne.

Ofte stillede spørgsmål

Min ordre

Ordrer der er bestilt inden kl. 14 i hverdagene, bliver sendt ud samme dag. Så snart vi har afsendt din ordre, vil du oftest modtage den næste hverdag eller 2 dage efter, såfremt at varen er på lager. I få tilfælde kan der forekomme forlænget leveringstid. Dette sker typisk, hvis GLS, DAO, Bring eller Postnord er forsinkede. Se mere under vores levering info her.

Hos Bandageshoppen.dk tilbyder vi en ekstraordinær ombytningsret på 30 dage. Det betyder, at du ikke blot har de normale 14 dage til at ombytte, men hele 30 dage. Samtidig tilbyder vi gratis returlabel til den første ombytning. På denne måde kan du ombytte uden omkostninger. Hvis du får brug for at ombytte yderligere skal du selv dække eventuelle returneringsomkostninger.

Du kan derfor gå ind på shoppen og bestille den rigtige størrelse og returnere den anden med det samme. Når vi har modtaget din returordre, refunderer vi pengene for denne. Læs mere her.

Når du har betalt og afgivet din ordre, er det ikke muligt at annullere eller ændre i den. Ordren vil derfor blive sendt til din valgte adresse eller pakkeshop. Hvis du ikke ønsker de bestilte produkter, kan du returnere eller ombytte dem. Læs hvordan her.

Du kan enten vælge at afvente at produktet kommer på lager igen eller kontakte os og så vil vi være behjælpelig med en løsning☺️ Du er også altid velkommen til at forespørge på forventet leveringstid.

Prøv at tjekke din spam-mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er ordren muligvis ikke gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, hvorvidt din ordre er registreret.

Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes – der foreligger kun en reservation indtil da.

Hvis du oplever fejl på produktet bedes du kontakte os direkte på kontakt@bandageshoppen.dk. Vedsend billeder så vi kan hjælpe bedst muligt.

Levering og afhentning

  • Pakkeshop Bring 29 kr (gratis ved ordrer over 500kr).
  • Pakkeshop GLS 39 kr
  • Erhverv GLS 44 kr
  • Hjemmelevering GLS 59 kr
  • Hjemmelevering DAO 49 kr
  • PostNord pakkeshop 29 kr / 59 kr for hjemmelevering (kun ved bestilling af krykker)
  • Afhentning i Farum, gratis

Hvis du ikke har modtaget din ordre kan det være fordi du har bestilt et produkt der er i restordre. Det vil fremgå af din ordrebekræftelse du har modtaget på mail.

Du kan enten vælge at afvente at produktet kommer på lager igen eller kontakte os, og så vil vi være behjælpelig med en løsning ☺️

Hvis der står, at din ordre er afsendt og du har modtaget et forsendelsesnummer, men din ordre stadig ikke er dukket op efter 3 dage, bedes du kontakte fragtfirmaet direkte.

Ja du kan afhente din ordre på vores lager. Ved kassen vælger du “Afhentning i Farum”. 

Adressen er: 

  • Milcom Logistik og Distribution
    Hørmarken 7
    3520 Farum

Lageret har åbent 09-16 alle hverdage.

Ordre kan tidligst afhentes samme dag efter kl. 13, hvis de er bestilt **før** kl. 13. Hvis du har bestilt **efter** kl. 13 kan du tidligst afhente dagen efter.

Ombytning og returnering

Den nemmeste måde at ombytte til en anden størrelse eller model er ved, at man blot bestiller det nye produkt på shoppen. Herefter sender du blot det nuværende produkt retur. Så snart vi har modtaget ordren, refunderes automatisk det fulde beløb + porto.

Du skal registrere din ombytning her så vi ved, hvordan vi skal forholde os når vi modtager din vare retur.

Vi tilbyder 30 dages ombytning og gratis returlabel til første ombytning. Hvis du får brug for at ombytte yderligere, skal du selv dække eventuelle returneringsomkostninger, eller købe et returlabel af os til 49 kr.

Med vores returlabel er pakken forsikret og har et sporingsnummer. Du kan nemt købe en returlabel her.

Du er også velkommen til at selv stå for forsendelsen. Husk dog på, at det er dit ansvar, at pakken når frem til vores adresse. Derfor anbefaler vi, at du vælger en forsendelsesmetode, hvor du har et sporingsnummer. Dette er for at sikre, at du kan få pengene retur, selvom fragtselskabet mister pakken. Pakken skal sendes med omdeling, så den leveres på vores adresse og ikke i en nærliggende pakkeshop. Vi afhenter ikke returpakker i pakkeshops. Derudover skal du være opmærksom på, at nogle fragtfirmaer ikke leverer til erhvervsadresser. F.eks. DAO.

Du skal registrere din returnering her så vi ved hvordan vi skal forholde os, når vi modtager varen retur. Varen sendes til: 

ATT: Bandageshoppen.dk, Hørmarken 7, 3520 Farum 

Når en vare skal returneres, skal du selv afholde udgiften for forsendelse til Bandageshoppen.dk. Bytteservice gælder ikke gavekort. Vores bytteservice kan også blive fundet under vores handelsbetingelser
Du kan købe en returlabel af os til 49 kr her. De 49 kr vil blot blive modregnet din refundering 😊

Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Der kan gå op til to uger fra, at du afsender din returordre til, at vi har refunderet dig pengene. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto. Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med.  

Har du betalt med bankoverførsel, skal du sende os dit konto- og registreringsnummer, for at vi kan lave refunderingen.

Hvis du ikke har registreret din returnering her, kan det forlænge behandlingstiden yderligere.

Diverse

Vi tager imod Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, MobilePay, ApplePay, Viabill, Bankoverførsel og EAN faktura.

Vi har ingen fysisk butik. Vi er en online butik som tilbyder online vejledning via chat, mail og telefon. Vi tilbyder gratis ombytning i 30 dage, så du har mulighed for at prøve produkterne hjemme.

For forespørgsler om erhvervsaftaler og B2B salg, kontakt Nikolaj Nielsen på telefon 61761519. Du kan læse vores handelsbetingelser for Erhverv her.

Telefonen har åbent alle hverdage 9-15. 

Du kan kontakte os via mail kontakt@bandageshoppen.dk, via chatten her på siden eller på telefon +45 7174 1071

Du er altid velkommen til at kontakte os med spørgsmål til din ordre, for produktvejledning og anden hjælp☺️

Kontaktformular