Kontakt

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår er telefonsupporten åben?

Vi er et utrolig fleksibelt team, som arbejder ud over de “normalle arbejdstider”. Det vil sige, at man altid er velkommen til at ringe alle hverdage mellem kl. 08-22, hvor vi vil forsøge at være tilgængelige. Ellers kan man senest forvente at returopkald fra os indenfor 2 timer.
Vi arbejder også i weekenderne og udvalgte helligdag, men lukker ned for telefonsupporten i de dage. Dog vil man kunne forvente et svar tilbage inden få timer eller senest indenfor 24 timer, ved at skrive til os på: [email protected]

Hvor hurtigt modtager jeg varen?

Vi behandler din ordre indefor 2-3 timer på alle hverdage og sender alle ordre afsted, som bliver bestilt inden kl. 16 – og ellers bliver ordre sendt afsted dagen efter. Så snart vi har afsendt din ordre, vil du oftest modtage den næste hverdag eller senest 2 dage efter, såfremt at varen er på lager.
Bliver bestillingen sendt direkte fra leverandøren, går der typisk 2 dage ekstra. Se mere under vores levering info her

Hvilke betalingsmetoder kan man benytte?

Vi tager imod Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, MobilePay, EAN faktura og Viabill

Jeg ønsker ombytning?

Varer som er købt på bandageshoppen.dk kan nemt ombyttes ved at sende varen retur til bandageshoppen.dk, hvor ordren vil blive krediteret. Ønskes der at byttes til en anden størrelse eller andet, læg da venligst en ny ordre på vores webshop. Husk at vedlægge en kopi af din faktura.

Varen sendes til:
Bandageshoppen.dk, Planteskolevej 17, 4600 Køge

Når en vare skal byttes, skal du selv afholde udgiften for forsendelse til bandageshoppen.dk.

Bytteservice gælder ikke gavekort.

Vores bytteservice kan også blive fundet under vores handelsbetingelser.

Jeg har ikke modtaget min vare endnu?

Hvis din ordre bliver sendt direkte fra vores danske lager, vil du modtage både e-mail og SMS opdateringer under fragt forløbet. Bliver din pakke sent fra vores leverandør i Tysklnad, vil du modtage en track&trace email med et link til PostNords hjemmeside og mobile app. Her vil du kunne se, hvor langt din pakke er nået eller du kan indtaste forsendelsesnummeret her.


Du kan med fordel downloade PostNords track&trace app for at få notifikationer når din pakker er leveret.

Sikkerhed og betaling online?

Bliver pengene for min bestilling reserveret på mit kort?
Når du har gennemført dit køb på bandageshoppen.dk, så reserverers kun det beløb man har handlet for på sin bankkonto.
Vi trækker først beløbet når vi har pakket og afsendt dine varer og kan se at track&trace har registeret ordren.

Har i en fysisk butik?

På nuværende tidpunkt har vi ikke en fysisk butik, nej.
Vores ambitioner er helt klar, at vi med tiden skal have oprettet et showroom og prøverum, som man opleve den kvalitet vores produkter består af.
Indtil da tilbyder vi dog 14 dages retur og giver den bedste mulige kundeservice, blot kun online.

Send os en besked

Bandageshoppen.dk, Planteskolevej 17, 4600 Køge, CVR 4018999 – Danmark