Hvordan gør jeg?

Uanset om du ønsker at oprette en retur, en ombytning eller en reklamation skal du udfylde formularen til højre. Øverst skriver du den email, du brugte ved bestilling. Ordrenummeret skrives BANXXXXX, uden # foran.

I tredje trin, kan du vælge at du ønsker at bruge en returlabel fra os. Eller du kan vælge selv at købe returlabel.

Ønsker du selv at stå for returlabel, anbefaler vi at varen sendes som sporbar pakkepost samt med erhvervsomdeling – vi afhenter ikke i pakkeshops. Den skal sendes til:

Bandageshoppen
c/o ShipShip
Cementvej 1
Hal 1
4600 Køge

Vær opmærksom på at selve forsendelsen retur med DAO, kan tage op til 5-7 hverdage. Brug gerne trackingnummeret til at følge status på din pakke.

Værd at vide:

  • Husk du skal afsende pakken til os senest 14 dage efter registrering.
  • Ved reklamationer skal du markere kassen “defekt”.
  • Har du ingen printer, så se under “jeg har ingen printer” her.

Om reklamationer:

  • Hvis en reklamation findes berettiget, vil varen først blive forsøgt repareret.
  • Hvis reparation ikke er mulig, vil den blive ombyttet.
  • Hvis hverken reparation eller ombytning er en mulighed, kan der gives et afslag i prisen.
  • Refundering sker kun i sjældne tilfælde.

Hvis du vil vide mere:
Handelsbetingelser for private
Handelsbetingelser for erhverv